Chudnite s Omega-3 | Baxline s.r.o. | Individualny vyzivovy program

Chudnite s Omega-3

  1. Stravovanie
  2. Chudnite s Omega-3

Omega-3 mastné kyseliny zaraďujeme medzi kľúčové živiny, preto sa nazývajú aj esenciálne mastné kyseliny. Sú dôležité pre život, a telo si ich samo nedokáže vytvoriť. Dajú sa získať aj zo zdravých potravín, ale nie všetci majú práve ideálny jedálniček obsahujúci dostatok EPA a DHA.

Omega-3 sa spájajú s:

  • potenciálne nižším rizikom srdcovo-cievnych chorôb, infarktu či cukrovky 2. typu
  • zníženým množstvom zápalov
  • zlepšením nálady, kognitívnych funkcií či zdravého fungovania mozgu
  • krásou a zdravím pokožky
  • s pôsobením proti voľným radikálom a proti starnutiu
  • prevenciou proti priberaniu
  • podporou spaľovania tukov
  • podporou rastu svalov

Zdroje Omega-3 mastných kyselín:

  • Živočíšne zdroje Omega-3 mastných kyselín: makrela, losos, olej z treščej pečene, slede, sardinky, tuniak.
  • Rastlinné zdroje Omega-3 mastných kyselín: chia semienka, ružičkový kel, vlašské orechy, konopné semienka, ľanové semienka , ľanový oleje, konopný olej, olivový olej.

Opodstatnenie užívania potravín a výživových doplnkov bohatých na Omega-3 mastné kyseliny je nie len vtedy, keď chcete byť všeobecne zdravý, ale tiež ak chcete podporiť aj svoje úsilie pri chudnutí či naberaní svalov. Omega-3 v tom zohrávajú kľúčovú úlohu a vo vašom jedálničku by nemali chýbať.

Zdieľaj článok